Potensi untuk dapat downline secara PERCUMA melalui sistem Autodownline

Posted by sabree hussin on Saturday, September 5, 2015


Kini, proses penajaan anda dalam bisnes Tone Excel akan jadi lebih mudah dengan adanya fungsi autodownline. Fungsi autodownline membenarkan ahlinya untuk menerima limpahan downline daripada pengguna sistem autodownline yang lain, atau lebih tepat lagi daripada upline.


Saya ada tulis dengan lebih mendalam mengenai bagaimana anda boleh dapat downline secara percuma apabila menyertai bisnes Tone Excel menerusi sistem autodownline disini. 

Baca: Team Autodownline: Strategi bina rangkaian Tone Excel dengan lebih pantas di tahun 2015 

Jika anda baca dengan teliti, saya ada sebutkan, yang anda berpeluang untuk dapat downline secara percuma sahaja. 


Lihat screenshot dibawah

 

Apa yang anda sedang lihat kat atas ni ialah screenshot akaun autodownline yang baru saya daftarkan tak sampai seminggu. 


Adakah anda dapat lihat perkataan, spillover from upline? Inilah dia kesan penggunaan sistem autodownline. Dari masa ke masa, anda akan dapat lebihan downline daripada upline anda.


Walaubagaimanapun, untuk meningkatkan kebarangkalian untuk anda dapat downline secara percuma dari upline anda, anda mestilah mempunyai upline yang sememangnya aktif mempromosikan bisnes simkad Tone Excel ni menerusi sistem autodownline.


Sistem autodownline ini direka bagi membantu memudahkan proses penajaan berbanding kaedah biasa jalankan bisnes ini. Tiada sebarang paksaan pun untuk anda gunakan sistem ini. Jika anda lagi selesa nak buat bisnes TE ini dengan cara lama, ia terpulang pada anda. 


Atau jika anda dah bosan dan inginkan suatu pembaharuan, dan ingin mendapatkan fresh market, maka kaedah ini bolehlah anda cuba. 


Siapa tahu, rezeki anda lebih baik apabila anda menggunakan sistem autodownline dalam mempromosikan perniagaan simkad Tone Excel anda ni nanti. 


Selamat mencuba!    
 


 

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...