ToneXpress: Komisyen ToneXpress June 2015

Posted by sabree hussin on Monday, June 22, 2015


Pada saya, bila buat marketing online, jika tak dapat sales langsung sekalipun, setidak-tidaknya biarlah usaha kita tu membuahkan serba sedikit hasil. Walau tak banyak, biarlah ada. Kadang-kadang, yang sedikit inilah yang akan jadi pemangkin semangat untuk kita teruskan bergerak, teruskan buat pemasaran. 


Cuba anda bayangkan, kalau situasi ni berlaku pada diri anda sendiri. Anda dah buat marketing tanpa henti dan tanpa jemu selama dua bulan penuh, tetapi anda masih tak berjaya nak buat duit walaupun RM10 yang pertama. 


Apa perasaan anda? 


Ok... RM10 mungkin terlalu besar nilainya sebagai permulaan. Kita tukar kepada satu angka yang lebih kecil. How about RM1


Jangan tak percaya dan jangan tak tau, sebenarnya bukan sedikit jumlahnya yang dah join Tone Excel berbulan-bulan lamanya, tetap masih belum dapat hasilkan sebarang jualan. Downline seorang pun tak ada lagi. 


Baca: Setakat dua bulan tak ada downline, apa ada hal? 


Tak payah nak berangan-angan, nak nikmati pendapatan pasif, dan nak ada income 4 - 5 angka setiap bulan tanpa perlu bekerja keras jika usaha tak setara dengan impian.


Tahukah anda, mereka yang berjaya dapat income 4 - 5 angka dalam bisnes ni, sebenarnya mereka bekerja lebih keras berbanding mereka yang memperolehi pendapatan 2 - 3 angka setiap bulan? 


Mereka yang incomenya 4 - 5 angka ni, sekurang-kurangnya 


+ Sudah keluar modal untuk upgrade kepada Junior Centre sekurang-kurangnya 

+ Mereka menjalankan preview setiap minggu

+ Mereka penuhi jadual waktu mereka dengan berjumpa dengan bakal pelanggan 

+ Wall FB mereka penuh dengan update terkini tentang bisnes mereka 

+ Mereka berkongsi peluang dengan lebih ramai orang 


Bandingkan dengan usaha anda? Setara? Lebih kurang? Atau masih jauh ketinggalan sebenarnya?


Baiklah, salah satu cara saya mempromosikan perniagaan Tone Excel ini adalah menerusi laman web ToneXpress.


Kerana saya tahu, bukan setiap hari orang akan join saya di Tone Excel. Kalau nak dibandingkan, kat luar sana, ada ramai lagi orang-orang yang lagi hebat dari saya, untuk mereka pilih sebagai upline. 


Maka atas sebab hakikat ini, saya perlu bersiap sedia untuk menerima outcome yang mana saya bakal melakukan promosi tanpa sebarang hasil. 


Jadi, bagi menampung kebocoran ini, saya guna alternatif laman web ToneXpress ini untuk buat promosi.



Ini komisyen ToneXpress yang saya terima untuk bulan Jun 2015. 


Amountnya lebih kurang sama dengan komisyen Tone Excel yang saya terima pada setiap bulan untuk salah satu akaun Tone Excel yang saya miliki. 



Ya


Memang tak banyak mana. 


Nak guna untuk buat installment Mitsubishi Lancer pun memang tak lepas. 


Cuma satu perkara yang saya cukup puas hati, setidak-tidaknya, usaha promosi saya tak adalah terbuang dan terbazir begitu sahaja. 


Ada jugak hasilnya. Bukankah itu lagi baik daripada tak ada langsung. Betul tak? 


Ok dah, buat yang belum ada sebarang akaun dengan ToneXpress, mari daftar kat sini


Kalau kena dengan teknik marketing yang anda gunakan, anda juga berpeluang untuk buat duit yang lebih kurang sama atau lebih banyak dari apa yang saya dah dapat. 


Ehem, tunggu apa lagi tu? Nak buat duit ke tak nak ni sebenarnya?


      

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...