Cara ajak orang join tone excel

Posted by sabree hussin on Wednesday, September 9, 2015


Sebelum anda join bisnes Tone Excel ni, pernah tak anda terfikir, lepas anda dah join nanti, agak-agaknya macam mana agaknya cara paling BEST nak ajak orang lain untuk join Tone Excel jugak dan jadi ahli di rangkaian anda? 


Ada terfikir, atau langsung tak pernah terfikir? 


Nah... ini lah dia kesilapan biasa yang dilakukan oleh orang-orang yang bercita-cita besar nak buat duit dengan bisnes Tone Excel ni. Mereka ni tak fikir dengan lurus dan mungkin tak sedia lagi dengan perancangan di masa akan datang. 


Macam yang saya pernah kongsikan dalam entri saya sebelum ini berjudul, Jangan join Tone Excel sebelum anda baca maklumat ini, saya ada sebutkan dalam tu, yang sebenarnya setakat nak cari 10 - 20 orang yang pertama untuk join bisnes ni, SENANG.


Baca dulu entri tu ye. 


Ok macam ni, untuk mendapatkan 10 - 20 orang yang pertama untuk join bisnes ni sebenarnya tak la sesukar mana. Ia memerlukan bahan yang paling penting, iaitu MASA. 


Kemudian, pada masa yang sama, anda juga perlu konsisten memperkenalkan perniagaan ini dan kena selalu kongsikan kehebatan serta peluang pendapatan yang tiada hadnya apabila betul-betul sanggup untuk berikan komitmen. 


Most likely, 10 - 20 orang downline yang pertama itu juga adalah mereka yang terhampir dengan anda. ia boleh jadi dalam kalangan ahli keluarga, rakan dan sebagainya. 


Cabaran menjadi lebih getir, apabila anda berhasrat untuk meluaskan lagi rangkaian anda. Macam mana nak keluar daripada 20 orang yang pertama tu tadi dan mendapatkan downline daripada fresh market.



Bagaimana kita nak jadikan orang luar, orang yang tak kenal dengan kita, orang asing sebagai downline kita dalam perniagaan ini? Kita tak boleh nak terlalu bergantung harap pada ahli keluarga dan mereka-mereka yang kita kenal semata-mata untuk jadi downline kita. 


Sebabnya, lambat laun dan lama kelamaan kita pasti akan kehabisan prospek juga. 


"Siapa join Tone Excel dengan saya, saya akan berikan dia sistem autodownline secara percuma sahaja!"


Disebabkan saya faham, adalah agak sukar untuk orang yang kurang pengalaman buat marketing secara online untuk dapatkan prospek, maka saya ingin cadangkan supaya anda join melalui saya. 


Saya juga akan berikan anda akses kepada sistem autodownline seperti yang sedang saya gunakan sekarang ni. 

 

Dengan menggunakan sistem Autodownline ini, dan sertai melalui saya, anda akan dapat downline secara percuma menerusi fungsi "spillover from upline". 


Kenapa saya begitu yakin anda akan dapat downline secara percuma? 


Ini adalah kerana, setiap hari saya mempromosikan bisnes ni menggunakan skrip ini, dan saya percaya dalam masa beberapa hari lagi, mereka yang dah daftar sebagai level 1 saya, pasti akan dapat lihat ada limpahan downline masuk ke level 1 mereka.


Buat yang dah daftar, terima kasih saya ucapkan dan tunggu la, anda akan lihat keajaibannya.


Anda nak tau tak, dua cara yang saya pernah gunakan untuk ajak orang join Tone Excel


 
 


   

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...