Alahai rupanya saya dah promosikan link Autodownline yang SALAH

Posted by sabree hussin on Monday, September 14, 2015


Seingat saya, saya dah join Team AutoDownline hampir dua minggu. Saya pelik jugak, bila saya lihat status akaun saya masih lagi belum upgrade kepada ahli berbayar, walaupun sebenarnya saya dah pun mendaftar sebagai ahli TE menerusi rangkaian Team Autodownline. 


Tak apa. Saya fikir, mungkin ia lambat atas sebab-sebab teknikal, atau lain-lain sebab yang saya sendiri tak ketahui apa sebenarnya. 


Hidup mesti diteruskan, betul tak? Maka, sepanjang tempoh masa tu, saya teruskan aktiviti promosi macam biasa. Saya promosikan dekat blog, dan mudah-mudahan strategi untuk menSEOkan kata kunci buat duit khusus untuk mempromosikan TE ini berhasil. 


Tapi saya pelik, dah dekat dua minggu ni... kenapa masih tak ada update. Kenapa status saya masih lagi FREE member? 


MY MISTAKE. 


Oh my... 


Saya dah promosikan link yang salah rupanya. Aduhai. Macam-macam pulak kecuaian yang saya dah buat dalam buat promosi ni. 


Link yang betul ialah ini.


Sekarang saya perlu bermula semula dari bawah. Macam-macam kan... 



Itulah, bila kita terlalu mengharapkan semuanya akan berjalan dengan lancar, masa itulah tanpa sedar, kita dah buat macam-macam kesilapan yang tak diduga. 


Nak meratap pun tak guna. Teruskan perjuangan. Cuma kali ini.... harapnya tak ada lagi kesilapan macam sebelum-sebelum ni. 


  

{ 1 comments... read them below or add one }

Unknown said...

Moga ada sinar menanti. Kipidap

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...