Laman web Tone Excel Klang kembali Aktif

Posted by sabree hussin on Friday, April 1, 2016


Rupa-rupanya saya dah biarkan laman web ini dalam status down untuk satu tempoh masa yang agak panjang. 


Cis... 


Saya tak tau apa yang saya buat dalam tempoh masa tu. Hmm... let me think. Oh yeah... 


I got it. 


Saya terlalu sibuk membangunkan satu lagi laman web, yang khusus untuk bercerita tentang Tone Excel dan sistem AutoDownline.


Secara peribadi, sebelum ni, saya memang kurang berminat dengan sistem-sistem autodownline ni.


Hinggalah pada suatu hari tu, saya sendiri mencuba sistem yang dimaksudkan. Tak lain dan tak bukan, iaitu sistem autodownline yang diperkenalkan oleh team AutoDownline.


Tak kenal, maka tak tau. Bila kita tak tau, macam mana kita nak cintakan sistem tu? 

 http://www.sabreehussin.com/toneexcel-autodownline

Inilah cara paling mudah untuk saya bantu downline dalam rangkaian saya yang senyap tanpa sebarang berita tu. 


Masa mula-mula je berkobar-kobar, kononnya akan berusaha sedaya upaya dan sehabis baik dalam bisnes ni. Tapi bila dah sampai sekian masa masih tak berjaya dapat walaupun seorang prospek... masa tu mulalah nak jadi tauhu. 


Sejuk dan lembik je. Tau-tau je hilang. 


Ok la... seperti yang dah banyak kali saya ulang-ulang sebelum ni, dalam mana-mana laman web yang saya tulis, kelebihan sistem autodownline yang tak sepatutnya anda pandang rendah ialah, kebolehan untuk mendapatkan downline secara percuma menerusi fungsi spillover from upline. 


Nak tengok bukti, spillover tu memang berlaku kalau join menerusi rangkaian saya, anda boleh baca kat sini. 


Klik: Apa yang anda perlu tahu tentang sistem autodownline Tone Excel 


Saya stop dulu sampai sini, ada banyak lagi yang saya nak ceritakan, tapi itu semua boleh tunggu, kan? 


Apa kata anda daftar dulu kat sini, dan dapatkan akaun autodownline anda secara percuma. 


Klik sini untuk daftar secara percuma sahaja.  




  

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...