Cash Out Pendapatan Dari ToneXpress

Posted by sabree hussin on Tuesday, October 21, 2014

Selepas sekian lama menggunakan laman web ToneXpress untuk kembangkan rangkaian Tone Excel saya, hari ini saya ambil keputusan untuk cash out sebarang earning yang dihasilkan daripada laman web tersebut.

Untuk pengeluaran kali pertama, setiap ahli ToneXpress akan memperoleh sim kad dan juga buku panduan. 

Kiranya sim kad percuma. 

Siapa yang rajin usaha, tanpa mengira penat dan tanpa mengira jemu, dia akan dapat hasil. Harga simkad Tone Excel ialah RM90. 

Tetapi, sebagai pengguna laman web ToneXpress, anda boleh buat promosi sehabis baik, dan anda juga berpotensi untuk dapat prospek, dalam kalangan ahli Tone Excel yang minat nak guna laman web yang sama. 

... dan bila dikumpul-kumpul, jumlahnya mencecah RM100++

Boleh dapat sekeping sim kad. 

Saya masih belum keputusan lagi... sama ada nak beri sim kad ni secara percuma atau nak jual. ha ha

Mungkin saya akan hadiahkan kepada ahli keluarga saya yang nak join Tone Excel tapi tak sanggup nak keluar modal RM90. 

Mungkin je la... 

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...