Komisyen Pertama ToneXpress!

Posted by sabree hussin on Wednesday, October 22, 2014

Laman web promosi ToneXpress

Laman web ini saya gunakan untuk mempromosikan bisnes Tone Excel.

Bukannya saya tak pandai nak buat laman web sendiri. Walaupun saya bukannya pandai sangat... tetapi sekali sekala saya juga inginkan kelainan dan kepelbagaian dalam melakukan kerja-kerja promosi. 

Dan satu hari saya diperkenalkan dengan laman web ToneXpress.

Selepas beberapa ketika saya mempromosikan Tone Excel menggunakan laman web landing page ToneXpress, hari ini saya menerima imbuhan!



Ini adalah komisyen pertama yang saya perolehi dari ToneXpress

Jumlah penuh ialah RM110 sebenarnya. Namun, untuk RM100 yang pertama setiap ahli yang menggunakan sistem ToneXpress hanya akan memperolehi sim kad Tone Excel. 

Jadi bakinya setelah ditolak dengan servis caj ialah RM8. 

Ok kan? 

Jadi, macam mana caranya untuk dapat komisyen dan simkad Tone Excel percuma seperti yang saya dapat ini. 

Ikuti cara-cara ini

1. Daftar dulu secara percuma di laman web ToneXpress

2. Buat bayaran sebanyak RM10 kepada admin untuk anda mendapatkan laman web ToneXpress anda sendiri




3. Apabila anda dah berjaya memiliki akses ke ruangan ahli, mulakan dengan buat promosi.

4. Buat promosi di mana-mana platform yang anda tahu. 

5. Kalau tahu guna FB gunalah FB. Kalau pandai guna blog, gunalah blog. 

6. Teruskan buat promosi tanpa jemu, walaupun hasilnya masih tak kelihatan lagi. Jangan mengalah dan teruskan berpromosi.

7. Tunggu dan lihat hasilnya. Tak banyak tak apa. Yang penting ada :-)

Oh ya, sebenarnya saya masih belum terima lagi simkad Tone Excel PERCUMA ni. Masih tunggu. 

Pada waktu saya tulis catatan ini, sekarang ini tengah cuti perayaan sempena Deepavali. 

Mungkin dua tiga hari lagi sampai la tu kot simkad yang ditunggu-tunggu tu.

  

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...