Salam Perkenalan Dari Tone Excel Klang

Posted by sabree hussin on Monday, October 6, 2014

Alhamdulilah... 

Akhirnya laman web khas untuk saya berkongsi cerita tentang bisnes Tone Excel kini LIVE!

Nama dipilih Tone Excel Klang, sempena nama tempat kediaman dan kelahiran saya, iaitu di Klang. 

Semoga dengan wujudnya laman web ini, proses penyampaian maklumat yang tepat dan BENAR dapat sampai kepada penduduk dan warga klang.

Saya juga akan sedaya upaya akan menyalurkan informasi-informasi yang terbaik untuk makluman dan rujukan anda. 

Tiada sebarang paksaan untuk anda sertai saya sebagai pengguna sim kad Tone Excel dan pada masa yang sama mengambil peluang ini untuk menjadi dealer bagi simkad Tone Excel. 

Pilihan 100% terletak di tangan anda.


Saya faham... 

Anda mungkin berbelah bahagi nak jadi pengguna dan jadi pengedar sim kad Tone Excel. 

Saya tak salahkan anda. 

Mungkin ada terlalu banyak perkara berlegar di fikiran anda. 



Saya nak kongsikan pada anda, testimoni pengguna sim kad ini.

Setiap orang tak akan dapat hasil yang sama. 

Jika anda hanya ingin jadi pengguna, anda dapat keuntungan dalam bentuk FREE Kredit. 

Jika anda sasarkan untuk tambah pendapatan, tak usah hairan jika anda berjaya dapat income RM500 dan semakin meningkat setiap bulan. 

Semuanya boleh dicapai apabila anda menjadi pengguna talian Tune Talk melalui sim kad Tone Excel. 

Jika anda masih belum jelas tentang perjalanan bisnes ini dan anda inginkan panduan dalam bentuk ebook, boleh muat turun di laman web saya ini. 

Klik: Panduan Pengedar Sim Kad Tone Excel

Jika anda berada di sekitar Klang, anda boleh set appointment dengan saya. 

In Shaa Allah saya akan beri penerangan kepada anda dengan lebih lanjut lagi.

Bookmark blog ini untuk anda dapatkan lagi banyak perkongsian tentang Tone Excel. 

      

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...