Bagus ke Laman Web Tone Express Untuk Promosi Tone Excel

Posted by sabree hussin on Thursday, October 9, 2014

Beberapa bulan kebelakangan ini, satu laman web mula meningkat naik dari segi popularitinya. 

Ia ibarat suatu fenomena. 

Laman web ini dikenali dengan nama Tone Express.

Khabarnya, laman web ini amat berkesan bagi membantu para ahli tone excel untuk mengembangkan lagi network tone excel mereka. 

Sedikit sebanyak, saya setuju. 

Itupun dengan syarat, ahli Tone Excel tersebut menggunakan kaedah pemasaran secara online. Tetapi, kalau dia lebih cenderung nak buat marketing secara offline... anda tak perlukan laman web tone express ini.



Jelas?

Saya juga nampak, ada pihak yang tak senang dengan penggunaan laman web ini. Ada kelihatan beberapa kekeliruan, yang ditimbulkan. Sebenarnya, kekeliruan itu dapat dielakkan, sekiranya MEREKA MEMBACA! 

Mereka TAK BACA, lepas tu mereka kata mereka KELIRU! 

Bodoh kan? 

Tapi inilah yang berlaku. Manusia... memang pelbagai. Tak mungkin kita dapat fahami satu per satu. 

Baiklah, jadi kali ini saya akan kongsikan serba sedikit komen dan pendapat saya mengenai laman web Tone Express ini. 

Sekali lagi saya tegaskan, tak ada paksaan untuk anda terima apa yang saya kongsikan dalam artikel ini. Ini adalah pendapat peribadi dari saya, setelah saya buat kajian pada laman web tone express ini. 

Pertama sekali, adakah anda lakukan promosi Tone Excel secara online?

Apa tools yang anda gunakan untuk buat marketing? 

Katalah, bagi ahli Tone Excel yang memang TAK MAHIR dalam bidang IT, tetapi mereka nak buat marketing secara online, lazimnya mereka akan bergantung harap pada laman web FB. 

That's it.

Jika rangkaian anda menyediakan laman web landing page sendiri, maka dalam hal ini anda ada dua laman web yang boleh digunakan bagi membantu usaha pemasaran anda. 

Satu laman web FB, satu lagi laman web landing page yang disediakan percuma oleh upline anda. 

Upline saya hadiahkan landing page percuma ini. Klik sini.

Adakah anda tahu dan pernah ambil tahu, berapakah kos sebenar untuk memiliki laman web anda sendiri? 

Saya ambil contoh laman web saya sendiri, iaitu Panduan Bisnes Tone Excel.

Untuk menghasilkan laman web tersebut, sekurang-kurangnya saya perlukan 

1. Nama domain dan hosting - RM100 setahun 

2. Software khas untuk bina website - RM100++

3. Sistem autoresponder - RM100 setiap bulan 

4. Kemahiran design - Tak ternilai 

5. Masa untuk kerja-kerja editing - tak ternilai
Nampak tak apa yang saya sampaikan? Bukan MURAH dan bukan MUDAH nak hasilkan laman web landing page sendiri. Setengah orang perlu berhabis ribuan RM untuk mengupah programmer untuk bina website sendiri. 

Kemudian muncul pula laman web Tone Express. 

Anda boleh gunakan laman web ini jika mahu, walaupun anda dah join Tone Excel. Namun, laman web ini TIDAK DIBERI PERCUMA. Anda kena BAYAR! 

Alahai... bayarannya bukan mahal sangat pun. RM10 sahaja dan anda akan memperolehi link khas yang mengandungi id anda. 

Anda boleh mula mempromosikan bisnes Tone Excel anda dengan bantuan laman web Tone Express ini. 

Satu lagi keistimewaan laman web ini ialah, ia turut menawarkan sistem referral! Mana-mana ahli yang dah berdaftar, boleh mempromosikan laman web ini kepada orang ramai yang berminatnak guna laman tone express dalam usaha pemasaran mereka. 

Jika mereka nak guna, mereka juga perlu bayar RM10. Bayaran perlu dibuat kepada Admin.

Apa jadi pada yuran pendaftaran RM10 tu? 

Sebenarnya, duit itu tak ke mana. Ia akan digunakan semula untuk membayar ahli Tone Express yang aktif mempromosikan laman web dan berjaya mendapat ahli baru.

RM10 itu akan jadi imbuhan. 

Apa jadi kalau anda berjaya 'jual' hak menggunakan laman web tone express kepada 10 orang? 

Ya! 

Anda akan dapat komisyen yang lagi tinggi. 

RM10 x 10 = RM100

Dah cukup untuk anda dapat modal untuk beli stok simkad yang baru. 

Ini berbeza sama sekali dengan lain-lain landing page... yang mana ia diberi percuma, dan anda tidak mendapat sebarang faedah apabila mempromosikan landing page yang anda sedang gunakan. 

Sebab itu, walaupun anda belum join Tone Excel, anda boleh sertai Tone Express dan dapatkan modal dengan membantu admin mempromosikan laman web ini. 

Jika anda dah cukup modal kemudian hari, anda dah boleh gunakan duit tu untuk jadi modal join Tone Excel.

Sebab itu, ada yang kata, anda kini boleh join Tone Excel dengan modal serendah RM10 sahaja. 

Mungkin ayat tu yang mereka keliru... Sebabnya? Mereka tak baca habis dan tak kaji. 

Memanglah keliru. 

Baiklah, sekarang anda dah baca, anda dah faham, kan?

Promosi bisnes ini saya jalankan secara online. Saya tidak hanya bergantung pada satu laman web semata-mata. 

Ada banyak lagi laman web yang saya gunakan untuk bantu mempromosikan bisnes ini.



     

 

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...